تولیدات آینده نیروی دریایی براساس طرح ها و مقالات دریافتی در این همایش خواهد بود
در حال حاضر 450 عنوان مقاله به دبیرخانه این همایش ارسال شده که پس از بررسی مقاله های دریافت شده، از مجموع 450 مقاله با عنوان های مختلف، تعداد 240 عنوان مورد تایید داوران قرارگرفته است که دراین همایش شرکت داده شده اند.
تولیدات آینده نیروی دریایی براساس طرح ها و مقالات دریافتی در این همایش خواهد بود

ناخدا دوم عباس فاضلی نیا دبیر اولین همایش فناوری های نوین دریایی در گفت و گو با خبرگزاری دفاع مقدس ضمن بیان برگزاری موفق همایش در این دو روز گفت: در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری در سال 91 و تأکید ایشان بر تولیدات بیشتر و به روز و با تکیه بر نیروی داخلی، همایش فناوری های نوین دریایی را برگزار نمودیم.

وی به مقالات ارسال شده به این همایش اشاره کرد و افزود : درحال حاضر 450 عنوان مقاله به دبیرخانه این همایش ارسال شده که پس از بررسی مقاله های دریافت شده، از مجموع 450 مقاله با عنوان های مختلف، تعداد 240 عنوان مورد تایید داوران قرارگرفته است که دراین همایش شرکت داده شده اند.

دبیراولین همایش فناوری های نوین دریایی تصریح کرد: با تدابیری که اندیشیده شده قرار است تولیدات نیروی دریایی در ادامه براساس همین طرح ها و مقالات باشد.

فاضلی نیا در مورد توانمندی های جدید نیروی دریایی ارتش گفت: نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران به عنوان یک نیروی راهبردی، همواره در تلاش بوده که از تجهیزات و تسلیحات مدرن و به روز و با تکیه بر توانمندی های خودی استفاده نماید چراکه اگر غیر از این نیز باشد نمی تواند در پیشبرد اهداف خود و مقابله با تهدیدات دشمنان و حفاظت از کشتی های نفتی در مقابل دزدان دریایی موفق باشد لذا تجهیزات نیروی دریایی ارتش همواره با تکنولوژی روز به پیش می رود.

ناخدا دوم عباس فاضلی نیا همچنین در مورد میهمانان مدعو در مراسم اختتامیه این همایش گفت: از مسئولین و سران کشوری و لشگری در این همایش دعوت شده است. مسئولین ارشد وزارت دفاع از جمله وزیر دفاع، مسئولین ارشد ارتش از جمله معاون فرمانده کل ارتش، وزیرعلوم و همچنین رئیس شرکت صاایران در این دعوت شده اند. 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا